Artykuły i informacje na miarę 21 wieku

Edukacja

Skuteczne zarządzanie sprzedażą – multitasking na najwyższym poziomie

Marketing w swoje DNA ma wpisaną wielozadaniowość. Na proces sprzedażowy składa się szeroki zakres zagadnień i czynności, których ciągle przybywa wraz z rozwojem całej branży – zwłaszcza w kwestii rewolucji technologicznej, z której marketing czerpie garściami. Znajomość najnowszych strategii, technik i narzędzi jest konieczna. Jeszcze wyższy poziom zdobywamy, kiedy potrafimy zarządzać tym wszystkim z poziomu lidera całego zespołu.

Zadanie to nie należy do najłatwiejszych i wymaga niezbędnej wiedzy. Doskonałym sposobem na jej zdobycie są podyplomowe studia: Zarządzanie sprzedażą. Zakres wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych, jakie można zdobyć na tego typu kierunku, stanowi prawdziwy oręż i wsparcie w kreowaniu najbardziej wymagających zadań z zakresu tworzenia, realizowania i analizowania szeroko pojętych kampanii sprzedażowych. Niezwykle bogaty panel zajęć, prowadzonych przez kadrę branżowych profesjonalistów, umożliwia dogłębne poznanie mechanizmów sprzedaży i zarządzania zespołem/działami sprzedażowymi w przedsiębiorstwach czy organizacjach.

studia podyplomowe Kraków

Dla kogo zarządzanie sprzedażą przyda się najbardziej?

Kierunek ten dedykowany jest zarówno osobom, które zamierzają prowadzić własną działalność związaną bezpośrednio z szeroko pojętym marketingiem lub wymagającą znajomości tworzenia strategii sprzedażowych dla oferowanych przez siebie produktów czy usług, jak i dla wszystkich pracowników planujących rozwój swojej kariery poprzez awans na stanowisko team leaderów czy kierowników działów sprzedażowych. Równocześnie stanowi doskonałe poszerzenie wiedzy dla osób pracujących na stanowiskach związanych ze sprzedażą i handlem oraz wszelkiego rodzaju trenerami personalnymi, działającymi w obszarach związanych z biznesem.

Studia podyplomowe Zarządzanie sprzedażą to wspaniała droga do rozwoju swoich kompetencji zawodowych, za pomocą których można podnieść efektywność działania całego zespołu. W zaledwie dwa semestry otrzymuje się kompleksową dawkę wszystkich ważnych informacji branżowych od profilowania klientów, tworzenia strategii i jej realizację po zaznajomienie się z najskuteczniejszymi narzędziami sprzedażowymi.