Zarządzanie sprzedażą studia podyplomowe

Zarządzanie sprzedażą. Na co zwrócić uwagę wybierając studia podyplomowe?

Przedsiębiorcy, menedżerowie sprzedaży, handlowcy, marketerzy i ci, którzy wiążą swoją ścieżkę zawodową ze sprzedażą – dla nich wszystkich powstał kierunek zarządzanie sprzedażą. Studia podyplomowe dają możliwość rozwinięcia posiadanych kompetencji i zdobycia nowych. Jak mądrze je wybrać?

Ucz się od praktyków

Siłą dobrych studiów jest kadra. Najlepiej, by wiedzę przekazywali Ci praktycy, którzy na sobie samych sprawdzili to, czego będą Cię uczyć. Wtedy możesz liczyć na real case studies, wysoką jakość dyskusji i możliwość praktycznego odpowiadania na Twoje autentyczne problemy czy wątpliwości. Ponadto programy powinny być tworzone również przez praktyków lub przynajmniej przez nich konsultowane. To szczególnie ważne na takich kierunkach jak zarządzanie sprzedażą. Studia podyplomowe mają dać Ci praktyczną wiedzę, którą od razu wciela się w życie.

Zarządzanie sprzedażą studia podyplomowe

Wszystko, co wspiera sprzedaż

Standardem w programach nauczania są techniki negocjacyjne, mediacje, nowe trendy sprzedażowe. Istotna jest również wiedza dotycząca psychologii sprzedaży i klienta. Dobrze przemyślane i praktyczne programy powinny zawierać jeszcze blok dotyczący sztuki komunikacji. Techniką, której poświęca się coraz więcej uwagi jest również NLP,  która – umiejętne i świadome stosowana – pomaga osiągać lepsze wyniki sprzedażowe. Sprawdź, czy program studiów zawiera te wszystkie elementy.

Sprzedaż w dobie e-rewolucji

Większość z nas ma świadomość, że sprzedaż przenosi się do internetu Badania przeprowadzone w 2017 r. wskazują, że co drugi internauta robi zakupy online. To ogromna przestrzeń do zagospodarowania. Pewne jest, że z roku na rok rynek ten będzie coraz dynamiczniej rozwijał się. Program studiów, który nie obejmuje zagadnień związanych z e-commerce i szeroko pojętym e-marketingiem, nie odpowiada w pełni na Twoje potrzeby.

Idź o krok dalej – zarządzanie zespołem sprzedażowym

Sprzedaż ma znacznie szerszy zakres. Nie kończy się na umiejętnym poprowadzeniu transakcji, która kończy się sukcesem. Nie ograniczaj się do bycia dobrym handlowcem. Postaw na szerszy zakres kompetencji, które w długofalowej perspektywie pomogą Ci w rozwijaniu kariery lub własnego przedsiębiorstwa. Dlatego ważne jest, by program studiów zawierał również praktyczne bloki dotyczące tworzenia strategii sprzedażowych i budowania struktur sprzedażowych. Ten ostatni powinien być rozszerzony o wiedzę z zakresu metod pracy z zespołem sprzedażowym, w tym zarządzania nim i coachingu.

25

No Responses

Write a response