Artykuły i informacje na miarę 21 wieku

Edukacja

Marketing – jakie studia wybrać?

Patrząc z perspektywy czasu, to współczesny marketing jest w pewien sposób efektem kilkudziesięcioletniej metamorfozy, która de facto tak naprawdę wcale się jeszcze nie skończyła. I o ile sam rdzeń marketingu pozostaje w dużym stopniu niezmieniony. Bo nadal opiera się na potrzebach i ich zaspokajaniu. O tyle techniki i narzędzia, którymi się posługuje, ulegają ciągłemu rozwojowi. Decydując się na studia marketingowe, warto wziąć ten fakt pod uwagę.

Współczesny marketing

Stopień kalibracji dzisiejszych działań marketingowych przypomina optyczne celowniki, które mają za zadanie wskazywać cel co do milimetra. Możliwość skrajnej personalizacji w kwestii promowania ofert, którą dał marketingowcom Internet, spowodowała tworzenie się coraz to nowszych narzędzi do przeprowadzania kampanii reklamowych i analiz potrzeb oraz zachowań klientów. Dlatego też decydując się na pracę w szeroko pojętej sprzedaży, nie obejdziemy się dzisiaj bez e-marketingu. Tym samym wybierając ścieżkę edukacyjną (Studia Marketing), dobrze jest zdecydować się na taką, która w jak największym stopniu wyczerpuje tematykę marketingu internetowego.

studia podyplomowe Kraków

Co istotne, studia tego typu wskazane są nie tylko dla osób, które planują karierę w korporacji czy organizacji albo chcą po prostu odświeżyć swoją wiedzę, czy zwiększyć kompetencje zawodowe. Wiedza marketingowa jest równie istotna dla przedsiębiorców prowadzących własne działalności gospodarcze, którzy pragną się rozwijać i poszerzać swoje zasięgi.

Studia Marketing – Podyplomowe

Zainteresowani marketingiem, którzy posiadają już wykształcenie wyższe, mogą skorzystać z niezwykle atrakcyjnej formy zdobycia w pełni profesjonalnej wiedzy z dziedziny szeroko pojętej sprzedaży, jaką są podyplomowe studia E-marketing na WSE Kraków. W ciągu dwóch semestrów można poznać wszystkie najnowocześniejsze narzędzia służące do budowania kampanii promocyjnych i przeprowadzania analiz strategicznych. Zakres tematyczny jest olbrzymi i obejmuje wszystkie zagadnienia, które są niezbędne do pracy we współczesnym marketingu.

Studia Marketing w formie podyplomowej umożliwiają zdobycie kompletnej i aktualnej wiedzy oraz umiejętności niezbędnych do budowania strategii komunikacyjnych i sprzedażowych na rynku e-commerce – w tym również aspektów prawnych związanych z marketingiem internetowym. Oprócz tego słuchacze nauczą się projektować i pozycjonować strony internetowe i wykorzystywać do promocji social media, sieci afiliacyjne oraz aplikacje internetowe.