Artykuły i informacje na miarę 21 wieku

Finanse

3 metody płatności, które zyskają na popularności w nadchodzącym roku

Nowoczesne formy finalizacji transakcji są chętnie wykorzystywane przez klientów odwiedzających platformy sprzedażowe oraz osoby stosujące wirtualne sposoby regulacji abonamentowych należności. E-handlowcy mogą udostępniać konsumentom różnorodne metody płatności. Warto wiedzieć, które z nich zdobywają zaufanie klientów.

PayPo

Metoda stosowana jest przez właścicieli e-sklepów pragnących odroczyć termin uregulowania należności swoim klientom. PayPo pozwala również na rozłożenie kwoty na cztery dogodne raty z pominięciem procesu weryfikacyjnego. Metoda korzystnie wpływa na współczynnik konwersji. Weryfikacja klienta trwa bowiem kilka sekund bez konieczności powrotu do koszyka zakupowego. PayPo wyróżnia intuicyjna i prosta obsługa. Klient musi bowiem podać wskazaną informację oraz zatwierdzić transakcję za pomocą kodu wysyłanego na wskazany numer telefonu. Kolejna operacja realizowana jest po zalogowaniu na konto użytkownika. System wysyła również do klienta przypomnienia o zbliżającym się terminie regulacji należności. PayPo niweluje ryzyko ewentualnych oszustw lub wyłudzeń. Usługa oferowana jest m.in. przez grupę e-commerce Przelewy24 – https://www.przelewy24.pl/metody-platnosci/paypo.

Operacje rekurencyjne

Cykliczne płatności polegają na regularnym pobieraniu środków z debetowej lub kredytowej karty konsumenta bez konieczności finalizacji transakcji w obrębie platformy sprzedażowej. Model cykliczny stanowi wygodne rozwiązanie dla osób korzystających z subskrypcji danego kanału oraz podmiotów regulujących opłaty abonamentowe za pośrednictwem wirtualnych mediów. Realizacja transakcji odbywa się na podstawie przypisanego numeru referencyjnego. Po pierwszej transakcji system zapisuje dane karty płatniczej. W przypadku kolejnych operacji należność pobierana jest z konta bez konieczności wykonania dodatkowych działań.

Pay by link

W transakcji wykorzystuje się połączenie pomiędzy trzema podmiotami – sprzedawcą, operatorem i instytucją finansową. Po wybraniu produktu użytkownik zostaje przekierowany do karty zawierającej informację na temat metody finalizacji transakcji. Po wskazaniu logo bankowego klient może zalogować się do swojego konta. Dane przelewu generowane są automatycznie. System niweluje więc ewentualne ryzyko związane z błędnym wypełnieniem formularza rozliczeniowego. Transakcja zostaje zatwierdzona za pomocą kodu autoryzacyjnego wysyłanego na wskazany numer telefonu. Po wpisaniu kombinacji cyfr system przekierowuje klienta do platformy sprzedażowej.

Płatności bezgotówkowe zdobywają dużą popularność wśród użytkowników internetu oraz klientów stacjonarnych sklepów. Operatorzy systemów transakcyjnych regularnie udoskonalają swoje rozwiązania. Szczegółowe informacje na ten temat znaleźć można na stronie internetowej  https://www.przelewy24.pl/.